Wednesday, 26 December 2012

2013

Assalamualaikum :D.

hai.haha.sounds funny right.aku sebab ni tah kali ke berapa aku buat blog.sebelum ni sekali je semangat lepas tu habukk sampai lupa pasword.haha.ehem2 pengenalan diri dulu

*HANI SYAHIRAH BINTI ABD HALID
*1993 GENERATION
*anak sulung daripada 5 beradik.
*skjt,kusess and uitm

Sempena 2013 ni .aku semngat sikit nak berblog.A new life start.Ape yang terjadi 1993 sampai 2012.Tetap akan menjadi sejarah dan cerita.I learn from the past.people called LEARN FROM MISTAKE".In shaa ALLAH,i want to be the btter for present and future.
Kat sini nak ambik kesempatan nak ucapkan terima kasih kat mak dan ayah kerana membesarkan saya dengan punuh kasih sayang dan dididik dengan didikan.tak lupa atuk nenek adik beradik,auntie,uncle and cousins.thanks guys for staying by myside.
kawan-kawan.kawan skjt ,kawan kusess ,kwn uitm and kwn plkn.tuhan je yang tau betapa aku rindukan korang.rindu sgt ( bergenang air mata taip).
someone.meet you unexpectedly kat camping ><.haha.gaduh mcam anjing and kucing.thanks for waiting and  accept my past.thank u sgt.:D.
dan semua orang yang banyak sangat mengajar aku  ape erti kehidupan.dari sekecik-kecik perkara sampai sebesar besarnya.

blog ni aku tulis awal sikit.sebabbb kannn line internet kat u agak lembab.kuang2.haha

No comments:

Post a Comment