Friday 28 December 2012

naddy's day

selamat malam.

harini jalan tolong mak habiskan voucher.haha.waktu j card day.mak dapat banyak sangat voucher.aku pun tumpang beli baju.haha.yang paling menarik.harini jumpa naddy.my NADHIRATUL HASANAH binti ZAKKI.kesian naddy waktu nak jumpa aku jatuh.habis terseliuh.seronok la borak2.haha.perangai masing-masing tak berubah langsung.next time jumpa lagi ye sayangg xoxo.lepas tu gerak ke giant cari serum nano white.serum nano white memang meletup la.aku suka serum dia je.lepas pakai serum,pakai bedak licin je kulit.haha.rata laaa.tapi takde la macam model nano white.lepas tuuuuuuu aku pergi ashita communication.aku nampak samsung glaxy s3.offer.auuwww.sedihnya tak cukup bajet.wehh korang sape nak beli blackberry aku.haha.desperate ni.aku bagi offer 500 je.haha

ni gamba bb aku.tip top.brightstar.aku beli 1080 tau tak.
warranty ade lagi


No comments:

Post a Comment