Monday 31 December 2012

the day i know you

assalamualaikum...

hahaha.im so happy today.alhamdullilah.hehe.haha.esok masuk 2013 wehhh.aku kene kotakan janji aku kat kawan - kawan .benda yang aku nak dedahkan tahun 2013.jeng - jeng.haha.walaupun korang tak nak tau ,aku nak cerita jugak.haha.

kenal waktu camping.haha.waktu awal - awal ni kiteorang macam anjing dengan kucing .geram betol =________= ,aku tertarik time dia baca doa.kuang3.haha

ni gamba time camping.group kiteorg sebelah-sebelah .hihi

ingatkan lepas camping dah tak contact.haha.the day after tomorrow die minta number.haha.jgn slh fhm die just tak nak lost contact dengan geng-geng aku sekali.
                                       
dalam fon gaduh-gaduh dan gaduh.die panggil aku klang.kurang asam kan.

slowly its turn sour to sweet.kuang3.haha


ni "salman khan " I.haha.


die tak gelap mcm ni.faktor lampu.haha

ni last.tak boleh share banyak-banyak.haha
 black and white.ala-ala filem lama.haha

reason he attractive to me
1.he's not a smoker.
2.alhamdullilah ada ciri-ciri imam.(nmpak je garang weh ><)
3.die tak mencarut.
4.he's not temper
5.tinggi
6.know how to handle me very well
7.teror wehh kalau pujuk aku
8 education
9.funny.hihi
10.do respect his parents

thanks for suuporting me.not giving up on me.always remind me about islam.

 p/s die tak tau pun aku tulis pasal dia.haha.jangan bgtau dia.aku tak pernah puji dia sebelum ni,haha
      to kawan-kawan.do pray for my happiness.hihi




1 comment:

  1. Hohhh so itulah mamat yg misteri sgt tuu haha. Wish u a happy life my dear. A year older, a year wiser :) btw, my new url izzatirahaman.blogspot.com hahaha aku tukar haritu

    ReplyDelete