Monday 21 January 2013

dah ada P :D.

Assalamualaikum....

Selamat Petang semua.annyeong.haha.korang nampak tak title kat atas.nampak tak.haha.finally.truthfully,i've been through a lot nak dapat lesen P.too much.korang tau takkkkkkk.dengan waktu busy nye.dengan lesen L mati.dengan repeatnya.Ya ALLAH,tuhan je yang tau.duit jangan cakap la.jumlah dia.Mula2 aku selesaikan semuanya kat Klang .daerah tercinta tu.haha.tapi pada waktu yang sama im busy with my studies.ececeh.YES I ADMIT.DOWN jugak la bila tengok semua dah ade lesen.tp aku yakin kenapa semua ini berlaku kat aku.setiap dugaan ada hikmahnya.maybe tak nak aku salah gunakan lesen.finally,im decided to fininh my license kat MELOR,KELANTAN.thank you to bibi.dia yang tolong aku.and suggest kat aku cikgu mana yang ok.thanks to daddy bibi too.

now i can send my siblings,help my parents,family  and meet my friends.krik3.haha


kat sini aku nak nasihat.niat waktu nak ambik test jpj tu niat kene betol.bukan sebab nak dating or meroyan tak tentu pasal.or merempit.serious talk.

No comments:

Post a Comment