Thursday 24 January 2013

Foundation yang sesuai dengan kulit


Assalamualaikum...

Salam Jumaat semua.entrty kali ni.(cececech. mcm blogger terkenal la pulak.Harini aku nak cerita pasal foundation yang aku pakai.hihi.setelah berpuluh foundation aku pakai.akhirnya aku dah jumpa foundation yang sesuai.Yang aku pakai sebelum ni semua agak berminyak and tak padan dengan kulit aku yang hitam manis atau pun sawo matang ni.mcm-macam dah aku try.jenama dot.dot.dot.tak boleh update kat sini.nanti kene saman.haha.

One day mak bawak balik pamplet watson sale.aku terus ambik.aku memang minat produk-produk kecantikan  walaupun tak secantik lisa surihani.haha.Sebelum balik cuti aku ada pakai Revlon ,kawan aku punya foundation,memang sesuai la.tapi kan dia beli murah sebab kakak dia dealer Revlon.dua 60.kiranya satu Rm 30 je.aku pun tengok dekat Watson punya Pamplet.Revlon takde offer :( .satu RM 68.OO.memang lari bajet.Jeng-jeng.aku pun bukak next page."RIMMEL FOUNDATION".from 45.90.jadi RM24.50.Aku terus google.Dengan tekadnya esok jugak aku g beli dekat Watson Summit.krik3,lagi bahagia,Bila mak yang tolong bayar.thank you mak.Time kat tempat tester.Mak yg tlg sapukan dekat tangan.sama tak warna.aku pun ambik 200 soft beige tak silap aku.

HASILNYA.MELETUP-LETUP.haha.(kalah mak jemah kat era ).Memang puas hati la.tak berminyak and nampak flawless je.keh3.serius ni.aku tak tipu.
 ni yang aku pakai





No comments:

Post a Comment