Wednesday 2 January 2013

sisters

assalamualaikum...

hahaha.dont know why.i just love to laugh.haha.wehhh sebenarnya aku sedih sangat aku baru je lepas baca blog someone.one of my sisters.sedih.serius sedih.how difficult she have been through.bergenang air mata aku baca.korang - korang.aku rindu sangat kat korang,rindu sangat.Masa jarak yang menyebabkan jurang antara kita semua.dari sudut hati aku tak pernah lupa korang,percayalah.aku rasa sedih sangat kalau tak berada dismpaing korang.i feel so comfort kalau dapat peluk korang.setiap kali jumpa korang.aku akan rasa lega .Ya ALLAH terima kasih kerana anugerahkan mereka kepada saya.

to sharp ,wana,shiro.
i've been missing u guys so much.seriusly.aku tau kita da jrg contanct.

to renk
hey tambi.i miss you arumug.alahai rindunya nak tgk renk nangis.haha.take care dear.

to lem.
yo !.hahaha.thanks to bbm.we still can gossiping each other.

to kinah jang.
tau tak rindu gila kat korang.

to all the sisters
please take care.u guys can find whenever u want.

No comments:

Post a Comment