Thursday 7 February 2013

chinese new year holiday !

Assalamualaikum..

Hani here.hihi.okay boleh dah start berblog balik.sebab kat rumah.wifi everywhere.kalau kat u bukan tak nak update tapi kan dia akan makan gb yg banyak untuk broadband aku -.-'.okay bebeh. ! HERE'S !.i'm announce i'll enjoy this holiday.haha.a week je pun.nak dipendekkan cerita i've plan a lot to meet my my girls friend and family of course.family first bebeh.

INI NAMA-NAMA YANG AKU NAK DATE CUTI NI :

* Parents,siblings and big family.
* my tutti frutti kwn2 skjt esp ati,nisa,atin faiq and amir.
*my girls kusessian.of course.all the girlss..love you :*
*plkn mate.aiza ayu yan mun haan.:P.haha

seminggu saya akan dipenuhi dengan mereka-mereka yg berada diatas ni.
bf ?? haha.he;s not here.my uitm mate tu org timur.tapi habis cuti kiteorg jumpa hari2.no worry at all :p

p/s :thanks for sending me yesterday dear H :*.u treat me like father.aww.so lovely :D.but ayah still the              best.try ur best ok.jadi mcm ayah saya.haha.

No comments:

Post a Comment