Saturday 20 July 2013

muhasabah

assalamualaikum.

harini aku nak menaip tanpa memikirkan ayat2 puitis yang sedap.haha.lately ni terlalu banyak yang aku fikir. terlalu banyak perkara yang bermain di minda. about my life story. Only Allah know my journey.how it happen. arghhhhhhhhhhhhhhhh !!! *screaming in the pillow.haha. screaming for no reason.mix feeling yoo.haha.this week im alone ,roomate semua balik. haha. ok, so i took this chance to muhasabah diri. apa yang telah berlaku dalam kehidupan ku.apa patut aku perbaiki *tears fall. semua yg baik datang daripada ALLAH. yg salah dari diri aku sendiri. semoga dosa ku dimasa lalu diampunkan ya ALLAH.tiada lain ku pinta,hanya rahmat dari mu.Dalam hidup ni banyak stage.sebagai seorang hambanya kita perlu jadi seorang yang kuat.Manusia tak pernah lepas dalam melakukan kesilapan,dari sekecik - kecik perkara hingga sebesar - besarnya.The main here, im trying to be more better,seriuosly.May ALLAH BLESS ME.amin.


SETIAP KESUSAHAN YANG AKU ALAMI
ITULAH YANG MENJADIKAN AKU LEBIH KUAT

-HanieyD

No comments:

Post a Comment