Thursday, 27 December 2012

My past :)

Assalamualaikum..

rasa nak menulis pulak.best lain laju.haha.ehem-ehem tiba-tiba rasa nak share story.ade kawan2 rasa terpinggir aku tak story kat dieorang.hanya IZZATI RAHAMAN and IZYAN yang tau pucuk pangkal cerita yang mula-mula ni.aku bukan tak nak cerita kat korang.tapi aku tak nak ganggu korang.tapi slow2.zaty tau,sharp tau.wana tau.lem tau.kinah tau.renk tau.atin tau.nasib baik ada TWITTER.ehe,m how to start.i've benn wtih this guy since 040609 - 131212. 3 years old bebeh.haha.dikenali sebagai Mr.A.i know him when i was form 3.and being with him when im form 4.dipendekkan cerita we have been through a lot.ketawa nangis gaduh semua ada.yes i admit.we target to move far.tapi takde jodoh,kenapa puncanya nak tau tanya aku sendiri meh.tapi kalau boleh tutup la cerita ini.Im happy now.the day i said we off.aku dah terima sepenuhnya.He's not mine. for that person.Im happy for you now.kita tak musuh :D.Goodluck for your future ok.

kepada kawan - kawan yang saya sayangi jangan senget menyenget tanya lagi.haha.
Apa yang berlaku semua ini tuhan dah tetapkan.apabila kita menerima dugaan dengan hati terbuka,percayalah hati kiter lebih tenang.dan kita akan sedar siapa pemilik kita yang sebenarnya ;D.

Macam MAK kata "just follow the flow"

No comments:

Post a Comment