Thursday 27 December 2012

PEPLUM :)

salam jumaat. happy friday ><

Good morning.haha.yawnnnn.ngantuk lagi.padahal malam tadi aku tido awal kot =__=.dalam seminggu ni aku asyik teringat peplum je.peplum tu dress.die macam mini gown.takdela kembang sangat.mula-mula aku tengok kinah pakai.cantik sebab kinah sekeping.HAHA.tapi time tu aku tak tau nama dia peplum.lepas tu aku nampak hazawani husna pakai.die beli kat cotton on.satu hari ni aku terdetik nak usha blog KAK DENA BAHRIN.yang famous tuh.haha.nak usha pasal dia punya marriage yang sweet tuh.last-last tertarik dekat peplum yang die promote.serius lawa gila.huaaa.k2 takpe.aku target cuti sem nak kerja beli peplum banyak2.HAHA.best jugak kalau ada org hadiahkan.hihi. nah ni untuk sape-sape yang tak tau tau peplum tu ape.:D
                                                           
                                                lawa kan .kita muslimah boleh pakai jugak :)
                                                       
                                                       warna lain.rambang mata aihh.
                                             
                                               

No comments:

Post a Comment